Repararea unei tablete sau a unui telefon mobil

Daca vi s-a stricat tableta sau telefonul mobil puteti apela fara probleme la un service autorizat care, cu siguranta, va poate rezolva aceasta problema.

Tableta sau telefonul defect poate fi dus la service de catre dumneavoastra sau poate fi expediat cu ajutorul firmelor de curierat rapid, daca service-ul respectiv nu se afla in localitatea dumneavoastra.
In mod normal, la majoritatea service-urilor de acest profil, diagnosticarea nu costa nimic.
Service-ul telefoanelor mobile a aparut la noi in tara cam prin anul ’98 iar ce al tabletelor s-a dezvoltat incepand cu anul 2010, odata cu apariția unei game variate si unui numar tot mai mare de tablete pe piata. Practic, acest service al tabletelor este un fel de compartiment separat intr-un service gsm, dat fiind faptul ca majoritatea componentelor hardware si software sunt foarte asemanatoare cu cele din service-urile gsm.

Service-ul unui telefon mobil sau al unei tablete se desfasoara la fel, si consta in diagnosticarea sau constatarea defectului, stabilirea posibilitatilor sau variantelor de reparatie si remedierea efectiva a defectului constatat.

Cand apelati la seviciile unui astfel de service, informati-va daca vi se vor pune piese originale, pentru ca, in caz contrar, reparatia cu piese de la alti producatori are nevoie de acordul dumneavoastra. In momentul in care telefonul sau tableta dumneavoastra intra in service, in mod obligatoriu trebuie sa fiti informat despre costurile si durata reparatiei. Clientul trebuie sa fie in permanenta  tinut la curent in ceea ce priveste service-ul si modul in care decurge reparatia.

Aceste service-uri efectueaza remedierea aproape oricarui fel de defect aparut la tableta sau telefonul mobil (smartphone-ul) al  dumneavoastra. Incepand cu cele provocate de socurile mecanice sau contactului cu lichide, schimbarea carcasei sau a touchscreen-ului si terminand cu schimbarea softului (resoftarea, doar la modelele pentru care exista softuri disponibile).

De obicei, service-ul unei tablete sau cel al unui telefon mobil nu dureaza prea mult (maxim o saptamana, in functie de defect) datorita faptului ca service-urile sunt dotate cu cele mai noi tehnologii pentru diagnosticarea defectelor, dar si datorita faptului ca au la dispozitie echipe tinere de profesionisti, care  asigura intotdeauna servicii rapide de foarte buna calitate.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *