Reclamele sau publicitatea in SEO

Se cunoaste faptul ca majoritatea reclamelor Google, chiar daca sunt ceva mai costisitoare, isi pot atinge scopul in momentul in care campaniile AdWords sunt setate in mod corespunzator. In caz contrar, o setare incorecta a acestor campanii, poate face ca anunturile si  reclamele sa aiba rezultate foarte slabe, sau in cel mai nefericit caz, rezultatul sa fi zero.

Setarea unor keywords-uri alese cu grja este benefica pentru afisarea reclamelor doar pentru vizitatorii care au cautat intr-un anumit fel pe Google un cuvant cheie. In modul acesta, click-urile vor fi date doar de persoanele direct interesate de produsele si serviciile oferite in reclame sau in anunturi, rezultand astfel niste cheltuieli mai mici si niste rezultate mai bune.

Un specialist in webdesigner poate folosi, in cadrul SEO, o serie de cuvinte cheie negative care sa impiedice afisarea reclamelor sau anunturilor pentru acei vizitatori care nu sunt interesati de produsele si serviciile oferite. Odata folosite aceste cuvinte cheie negative, veti avea certitudinea ca reclamele nu vor fi afisate vizitatorilor care au cautat pe diverse motoare de cautare un termen sinonim cu cel pentru care site-ul are setat sa afiseze o reclama sau un anunt. Cu alte cuvinte, reclama nu va fi afisata, iar bugetul  nu va fi consumat de click-uri ce nu aduc niciun fel de rezultat.

Este posibil sa va intrebati cum pot cateva cuvinte cheie negative sa ajute la optimizarea site-ului pe care il patronati sau il administrati. Raspunsul este unul foarte simplu: ”cuvintele cheie negative pot reprezenta, cu adevarat, cheia succesului unui site”.

Adaugarea unui negativ keywords va face ca anunturile sau reclamele sa nu apara pentru vizitatorii care au folosit pentru cautare termenul respesctiv si, in modul acesta,  cuvantul cheie negativ contribuie substantial la atingerea obiectivelor dorite si la reducerea CPC (costului pe click).

Folosirea instrumentelor AdWords va ajuta sa aflati care sunt  cuvintele cheie negative la a caror cautare anuntul sau reclama nu vor fi afisate. Daca in unul dintre keywords-urile stabilite de dumneavoastra ati folosit un cuvant cheie negativ, el nu va fi afisat. Aceste negativ keywords reprezinta o modalitate ideala cu ajutorul careia se poate realiza excluderea acelor vizitatori vanatori de oferte sau de lucruri gratuite.

In concluzie, trebuie sa tineti cont ca, pe langa tot ceea ce presupune o procedura de optimizare SEO, si imaginea site-ului dumneavoastra, creata de reclame si anunturi, are un rol foarte important in castigarea suprematiei in clasamentele motoarelor de cautare. Imaginile oferite de reclame atrag atentia vizitatorilor, fiind de fapt un prim contact cu site-ul respectiv, fapt ce va atrage dupa sine un numar mai mic sau mai mare de accesari.